Кафедра публічного управління та адміністрування Донецького державного університету управління створена для підготовки спеціалістів у сфері муніципального управління, адміністративного менеджменту та публічного адміністрування. Як структурна одиниця кафедра адміністративного менеджменту входить до складу факультету права і соціального управління.

Мета діяльності кафедри: підготовка фахівців, які б визначалися високим потенціалом фундаментальної освіти і ґрунтовними знаннями для організаційно-управлінської, аналітичної та дослідницької діяльності у виробничій галузі, у сфері послуг, в управлінні та науково-дослідних установах.

Кафедра адміністративного менеджменту забезпечує підготовку спеціалістів галузі знань «07 – Управління та адміністрування» за такими спеціальностями:

Спеціальність: 073 Менеджмент.

Спеціальність: 074 Публічне управління та адміністрування.

Підготовка спеціалістів забезпечується за наступними освітньо-кваліфікаційними рівнями:

  • ​ Бакалавр – 4 роки навчання.
  • Магістр – 1,5 роки навчання.

Ліцензовані обсяги прийому на перший курс спеціальності «Менеджмент» − ступінь бакалавра становлять:

  • Денна форма навчання – 480.
  • Заочна форма – 380.

Спеціальності «Публічне управління та адміністрування» ступінь магістра:

Денна форма навчання – 20.

Заочна форма − 30

«Менеджмент» − ступінь магістра:

Денна форма навчання – 30.

Заочна форма – 30.

Спеціалізація кафедри – підготовка бакалаврів та магістрів у сфері управління та адміністрування.

Студенти поглиблено вивчають такі дисципліни:

спеціальність «Менеджмент», спеціалізація «Муніципальний менеджмент»:

  • Управління персоналом.
  • Самоменеджмент
  • Управління інноваціями.
  • Стратегічне управління.
  • Адміністративний менеджмент.
  • Логістика.
  • Основи охорони праці.
  • Організаційна поведінка.
  • Муніципальний менеджмент.
  • Мотиваційний менеджмент.
  • Економіка муніципального господарства.
  • PR в муніципальному менеджменті.
  • Муніципальний маркетинг.
  • Політика сучасного розвитку.
  • Електронне урядування.
  • Організація документообігу в муніципальному менеджменті.
  • Управлінські рішення в муніципальному менеджменті.
  • Управлінське консультування.
  • Українська мова (за професійним спрямуванням).
  • Менеджмент.
  • Операційний менеджмент.
  • Трудове право.
  • Господарське право.
  • Фінанси.
  • Гроші та кредит.
  • Економіка підприємства.
  • Фінанси підприємства.
  • Облік і аудит.
  • Маркетинг.
  • Зовнішньоекономічна діяльність підприємства.
  • Планування у державній організації.
  • Комунікаційний менеджмент.
  • Основи державної служби.
  • Соціальний менеджмент.
  • Практикум з менеджменту.
  • Форми залучення громадян до місцевого самоврядування.
  • Психологія.
  • Політологія.
  • Ділова іноземна мова.
  • Статистика.
  • Економічна теорія.
  • Комп’ютерний практикум.
  • Історія економіки та економічних вчень.
  • Державне та регіональне управління.
  • Теорія організацій.
  • Правознавство.
  • Адміністративне право.
  • Міжнародні економічні відносини
  • ​ Основи організації громадянського суспільства.
  • ​ Основи виникнення та розвитку міста.
  • ​ Взаємодія суспільства, держави та бізнесу.
  • ​ Громада як основа місцевого самоврядування.

Спеціальність «Менеджмент», спеціалізація «Адміністративний менеджмент»:

  • Адміністративний менеджмент.
  • Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях.
  • Ділове адміністрування.
  • Кадровий менеджмент.
  • Керівник адміністративної служби.
  • Управлінський аналіз.
  • Менеджмент організації.
  • Техніка адміністративної діяльності.
  • Державне та регіональне управління.
  • Публічне адміністрування.
  • Політичне консультування.
  • Прийняття управлінських рішень.
  • Політика сучасного розвитку.
  • Цивільний захист.
  • Охорона праці в галузі.
  • Управління змістом робіт.
  • Правові засади адміністративної діяльності.
  • Політичне консультування.
  • Зв’язки з громадськістю в органах влади.

Спеціальність «Публічне адміністрування»:

  • ​ Організація діяльності державного службовця.
  • Вступ до спеціальності.
  •  Державні та муніципальні фінанси.
  • Влада та управління
  • ​ Психологія управління.
  • Філософія управління.
  • Державне управління.
  • Державна служба.
  • Охорона праці в галузі.
  • Цивільний захист.
  • Методологія системного підходу та наукових досліджень.
  • Правове забезпечення державного регулювання.
  • Соціальна і гуманітарна політика.
  • ​ Економіка.
  • ​ Антикризове управління.
  • ​ Управління ресурсами.
  • ​ Політологічні аспекти державного управління.
  • Електронне урядування, інформаційні технології, ресурси та сервіси на державній службі.
  • Регіональне управління.
  • Управління містом.
  • Масові комунікації і PR в органах державної служби.
  • Інтелектуальна власність.
  • Кадрова політика державної служби.
  • Регіональна соціально-економічна політика та місцеві фінанси.
  • Адміністративний менеджмент в державній службі.
  • Безпекове державне управління суспільством.
  • Менеджмент міського господарства та соціальної сфери.

Сфера діяльності випускників кафедри публічного управління та адміністрування:

  • адміністративно-управлінський апарат обласного, міського та районного рівня;
  • міські і регіональні господарські служби і управління;
  • органи управління громадських організацій, рухів і партій;
  • науково-дослідні інститути, наукові центри, які вивчають проблеми економічного та адміністративного управління, планування і прогнозування;
  • центри зайнятості, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.

Посади, які можуть обіймати випускники:

  • начальник відділу кадрів, начальник відділу соціального розвитку,  керівник прес-служби (центральні органи державної влади);
  • керівник служби міністра, консультант Президента України, начальник головного управління (місцеві органи державної влади), радник в органах державної влади (за умови 5-ти років стажу роботи за фахом);
  • менеджер з персоналу, менеджер підприємств, установ, організацій та їх підрозділів, фахівець з питань вирішення колективних трудових спорів (конфліктів);
  • спеціаліст державної служби, інспектор Пенсійного фонду, державний соціальний інспектор, фахівець з питань зайнятості;
  • спеціаліст з корпоративного управління, відповідальний працівник банку, спеціаліст з інтелектуальної власності, рекламіст, фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою;
  • науковий співробітник, викладач вищого навчального закладу.

Найвищу якість освіти на кафедрі забезпечують: 15 висококваліфікованих викладачів, з них 7 докторів наук, професорів, 5 кандидатів наук, доцентів. Викладачі кафедри мають велику кількість дипломів і листів-подяк від міських та обласних адміністрацій, керівників підприємств.

Наукова діяльність кафедри розвивається у п’яти базових напрямках за темою «Механізми удосконалення державної економічної політики»:

  • проблеми розвитку соціально-економічного, суспільно-політичного, людського потенціалу для забезпечення конкурентоспроможності України;
  •  удосконалення моделей та механізмів державного управління в умовах сталого розвитку економіки, суспільства і держави;
  • проблеми розвитку особистості та суспільства, соціально-економічна політика покращення якості життя;
  • розробка та адаптація засобів економіко-математичного моделювання, оптимізації та системного аналізу до вимог розв’язання надскладних завдань державного управління соціально-економічним розвитком;
  • розвиток інструментальних засобів електронного урядування, інформаційно-аналітичних систем, систем підтримки прийняття рішень у сфері державного управління національним господарством.

Студенти спеціальностей «Муніципальний менеджмент», «Адміністративний менеджмент» та «Публічне адміністрування» під керівництвом викладачів кафедри також залучаються до наукової роботи:

  • беруть участь у науково-дослідній роботі студентського наукового товариства;
  • доповідають про результати проведеної науково-дослідної роботи на регіональних, всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях;
  • здійснюють науково-дослідну діяльність у межах підготовки курсових та дипломних робіт, за результатами яких розробляють практичні рекомендації та впроваджують їх у фахову діяльність;
  • деякі студенти спеціальності АМ продовжують навчання в аспірантурі ДонДУУ та університетів європейських країн-партнерів.