Кафедра маркетингу


Кафедра маркетингу Донецького державного університету управління створена для підготовки спеціалістів у сфері економіки і управління на підприємствах і установах усіх форм власності, у державних і місцевих органах влади і управління, місцевого самоврядування.

Кафедра маркетингу забезпечує підготовку спеціалістів галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» за спеціальністю «Маркетинг».

Підготовка спеціалістів забезпечується за наступними освітньо- кваліфікаційними рівнями:

  • Бакалавр – 4 роки навчання;
  •  Спеціаліст – 1 рік навчання;
  •  Магістр – 1,5 роки навчання.

Ліцензовані обсяги прийому на перший курс спеціальності «Маркетинг» становлять:

  • ОКР «бакалавр»: денна форма навчання – 80 осіб. заочна – 80 осіб;
  • ОКР «спеціаліст»: денна форма навчання – 40 осіб. заочна – 40 осіб;
  • ОКР «магістр»: денна форма навчання – 40 осіб. заочна – 20 осіб.

Спеціалізація кафедри – підготовка конкурентоздатних фахівців маркетологів, здатних формувати і реалізовувати стратегії розвитку підприємств і організацій, які мають стати лідерами економічних перетворень в регіоні та державі, шляхом органічного поєднання наукового та освітнього потенціалів.

Студенти спеціальності «Маркетинг» поглиблено вивчають такі дисципліни:

  •  Економіка підприємства;
  •  Маркетинг;
  • Правознавство;
  •  Мікроекономіка;
  • Макроекономіка;
  •  Вища математика;
  •  Теорія ймовірностей та математична статистика;
  •  Інформатика;
  •  Національна економіка;
  •  Аудит;
  •  Економічний аналіз;
  •  Менеджмент;
  • Гроші та кредит;
  • Фінанси;
  •  Паблік рилейшнз;
  •  Бухгалтерський облік;
  •  Економіка праці й соціально-трудові відносини;
  •  Міжнародна економіка;
  •  Регіональна економіка;
  •  Маркетинг промислового підприємства;
  •  Маркетингове ціноутворення;
  •  Маркетингові комунікації;
  •  Основи охорони праці;
  •  Етика бізнесу в маркетингу;
  •  Технологія продаж;
  •  Контроль витрат та ефективність використання ресурсів;
  •  Економіко – математичні методи у маркетингу;
  •  Прийняття управлінських рішень;
  •  Інфраструктура товарного ринку;
  •  Ринкова трансформація економіки регіону;
  •  Маркетинг вторинних ресурсів;
  •  Маркетинг закупівель;
  •  Маркетинговий тренінг;
  •  Стратегічний маркетинг;
  •  Регіональний маркетинг;
  •  Маркетинговий менеджмент;
  •  Економіко-математичні методи у маркетингу;
  •  Економічна інформатика;
  •  Захист прав споживачів;
  •  Стандартизація і сертифікація продукції;
  •  Товарознавство;
  •  Некомерційний маркетинг;
  •  Маркетинг послуг;
  •  Поведінка споживача;
  •  Маркетингові дослідження;
  •  Комерційно-посередницький менеджмент;
  • Товарна інноваційна політика;
  •  Економічна соціологія;
  • Управління логістичними системами;
  • Інтелектуальна власність;
  •  Маркетинговий контролінг;
  • Методологія і організація наукових досліджень;
  •  Фінансовий менеджмент;
  •  Міжнародний менеджмент;
  •  Менеджмент персоналу;
  •  Цивільний захист;
  •  Охорона праці в галузі;
  •  Бренд-маркетинг;
  •  Керування попитом.

Сфера діяльності випускників:

  • Промислові підприємства;
  •  Економічні відділи будь-якої організації, підприємства, державної установи;
  •  Рекламні агенції та туристичні компанії;
  •  Консалтингові компанії;
  • Товарно-сировинні біржі;
  • Установи державного управління та місцевого самоврядування;
  • Некомерційні та соціальні фонди;
  • Банки;
  •  Науково-дослідні інститути і центри;
  • Заклади середньої та вищої освіти.

Посади, які можуть займати випускники:

  • Керівник підприємства, організації, фірми та їх заступник;
  • Керівник служби маркетингу та його заступник;
  •  Менеджер – маркетолог;
  •  Фахівець з маркетингових досліджень;
  •  Менеджер з реклами;
  • Менеджер зі збуту;
  •  Менеджер з логістики;
  •  Менеджер з обслуговування клієнтів;
  •  Торговий представник;
  •  PR – менеджер;
  •  Менеджер з просування продукції;
  • Приватний підприємець;
  •  Економіст;
  •  Референт;
  • Бухгалтер;
  • Науковий співробітник;
  •  Викладач вищого навчального закладу.

Навчальний процес забезпечують загальні аудиторії. Кафедра обладнана комп’ютерами, які забезпечують науково-дослідницьку роботу студентів та викладачів.

Наукова діяльність кафедри розвивається у таких базових напрямках:

  • системний розвиток, тенденції і закономірності маркетингового управління соціально-економічними системами;
  •  стратегічне маркетингове управління розвитком підприємств;
  •  теоретичні та практичні засади впровадження логістики у діяльність організаційно-економічних систем;
  •  теоретико-методичні і практичні основи управління вторинними сировинними ресурсами з відходів на рівні регіону;
  •  теоретико-методичні і практичні основи управління твердими побутовими відходами високо урбанізованого промислового регіону;
  •  регіональні проблеми людського і соціально-економічного розвитку;
  •  новітні технології в державному та регіональному управлінні;
  •  організаційно-економічний механізм збалансованого розвитку регіонів та міст в умовах інтеграційних процесів;
  • інноваційна діяльність України і регіонів: соціально-економічні проблеми;
  • розробка інноваційних підходів у сфері педагогічної діяльності з навчання економічних спеціальностей та підготовки управлінських кадрів на основі використання математичних методів та моделей;
  •  публікація наукових статей; участь у конференціях;
  •  підготовка студентів до участі у студентських наукових конференціях, олімпіадах, конкурсах;
  •  підготовка навчально-методичних видань; використання їх у навчальному процесі.