Літня школа в рамках проекту ТЕМПУС


Новий начальний рік у ДонДУУ розпочався не тільки навчальними заняттями, але й активними міжнародними заходами – команда ДонДУУ взяла участь у міжнародній Літній Школі.
В рамках проекту TEMPUS ELITE «Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту» 4-8 вересня 2015 р. на базі Тернопільского Національного Педагогічного університету успішно проходила Літня Школа з Лідерства, в якій взяли участь представники всіх європейських та українських ВНЗ- партнерів проекту.

Тренінги проходили за напрямками:
«Лідерство в державному управлінні» – Каунаський технологічний університет (Литва), Національна академія державного управління при Президентові України, Донецький державний університет управління, м. Маріуполь.
«Лідерство в бізнесі» – Університет Гринвічу (Сполучене Королівство) Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Національний авіаційний університет, Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова.
«Лідерство в освіті» – Університет Тампере (Фінляндія), Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка, Київський університет ім. Б. Грінченка, Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України.

Задачею даного заходу було презентувати підготовлені посібники для майбутніх тренінгів.
Європейські та українські партнери оцінювали роботу своїх колег, давали критичні зауваження та рекомендації. Найближчим часом удосконалені підручники будуть надруковані.
В планах реалізації проекту на наступний рік – відкриття Центру Лідерства у ДонДУУ та проведення першої сесії тренінгів цільової групи, а саме: посадові особи органів місцевого самоврядування, депутати місцевих рад, викладачі та слухачі навчальних закладів, що здійснюють підготовку за спеціальностями «Державне управління», а також інші особи, які цікавляться питаннями формування лідерства в управлінській сфері.

Впевнено рухаємося далі!

Previous Вивчаємо європейську соціальну і гуманітарну політику – досвід, корисний для України
Next Проходження першокурсниками практики «Вступ до фаху»