Школа молодих лідерів в ДонДУУ звітує


В рамках участі у проекті «Примирення в українському суспільстві: від енергії протесту до енергії творення» і співробітництва кафедри соціології управління Донецького державного університету управління з ГО «Кримська діаспора», що виконується Консорціумом із удосконаленням менеджмент-освіти в Україні (СЕUME), Інформаційно-дослідним центром «Інтеграція та розвиток», Конгресом національних громад України, за фінансової підтримки Уряду Великої Британії, к.пед.н., доцентом Николаєвой В.І. було проведено чергові заняття в Школі молодого лідера.

25 лютого в ДонДУУ старшокласники та випускники шкіл м. Маріуполя, а також студенти ДонДУУ, взяли участь у цікавому тренінгу – «Лідер і суспільство», де відбулися: дискусія «Роль лідера у розвитку суспільства», робота у групах щодо визначення негативної та позитивної ролі лідера у суспільстві, презентація проектів «Лідер і заможне суспільство: умови здійснення».

2 березня на базі школи-гімназії №27 пройшов тренінг «Примирення в суспільстві: роль лідера», в якому прийняли участь десятикласники. Протягом 1,5 годин учні працювали в парах над пошуком шляхів примирення і визначенням ролі лідера у примиренні. Кожному учаснику була надана можливість висловити й обґрунтувати свою думку. Наприкінці заняття старшокласниками були презентовані малюнки-символи «Лідер і примирення».

По закінченню тренінгів слухачі Школи обговорили результати спільної роботи і висловили побажання на майбутнє. Така активна форма проведення занять стимулює творчу і соціальну активність молоді, заохочує її до самовдосконалення, розвитку лідерської позиції, формує навички співпраці в команді.

До наступних зустрічей у Школі молодих лідерів. Телефонуйте, ми на Вас чекаємо.

Запис бажаючих здійснюється в ауд. 305 (кафедра соціології управління) або за телефонами:

0958254018, 0963115621 (Альона),

0504789429; 0960583494 (Валентина),

0955840116, 0969751298 (Наталя).

Previous «Нас єднає Шевченкове слово»
Next Всеукраїнський круглий стіл «Студентське самоврядування: центральна фігура якісних перетворень у вищій освіті»