Кафедра
маркетингу

маркетингу

Чому варто навчатися маркетингу?

Маркетинг – перспективна спеціальність, яка передбачає швидкий кар’єрний ріст, творчу роботу, можливість реалізувати свою креативність та індивідуальність. Робота маркетологом вже не одне десятиріччя в тренді, вона цікава та перспективна. Навчання за спеціальністю «Маркетинг» дозволяє не тільки отримати належний рівень знань, навичок і вмінь, а й можливість займатися улюбленою справою.

Чим займається маркетолог?

Маркетолог – це фахівець, який поєднує знання в області економіки, менеджменту, права, статистики, соціології, психології. Маркетолог займається створенням товарів, формуванням асортименту, розробкою цінової політики, управлінням каналами збуту продукції, управлінням поведінкою споживача, створенням і просуванням бренду фірми, розробкою рекламних та PR – кампаній, Event – маркетингом, розробкою стратегій розвитку підприємства, аудитом маркетингової діяльності, копірайтингом, Digital – маркетингом…

Чому варто навчатися маркетингу в ДонДУУ?

Викладачі кафедри маркетингу ДонДУУ мають досвід практичної роботи в рекламних, консалтингових та маркетингових агенціях, постійно проходять стажування на успішних підприємствах України і закордоном. Навчальні програми спрямовані на опанування як класичного маркетингу, так і новітніх напрямків розвитку маркетингу. Кафедра підтримує тісні зв’язки з випускниками, більшість з яких є достатньо успішними фахівцями, та запрошує їх ділитися практичним досвідом зі студентами.

навчання та викладання
Et deleniti et autem error velit atque eligendi ducimus aut tenetur et et minima rerum nostrum tempora eos libero vitae voluptatem sunt dignissimos a suscipit.
наукова діяльнсіть
Наукова діяльність кафедри розвивається у таких базових напрямках:

системний розвиток, тенденції і закономірності маркетингового управління соціально-економічними системами;

стратегічне маркетингове управління розвитком підприємств;

теоретичні та практичні засади впровадження логістики у діяльність організаційно-економічних систем;

теоретико-методичні і практичні основи управління вторинними сировинними ресурсами з відходів на рівні регіону;

теоретико-методичні і практичні основи управління твердими побутовими відходами високо урбанізованого промислового регіону;

регіональні проблеми людського і соціально-економічного розвитку;

новітні технології в державному та регіональному управлінні;

організаційно-економічний механізм збалансованого розвитку регіонів та міст в умовах інтеграційних процесів;

інноваційна діяльність України і регіонів: соціально-економічні проблеми;

розробка інноваційних підходів у сфері педагогічної діяльності з навчання економічних спеціальностей та підготовки управлінських кадрів на основі використання математичних методів та моделей;

публікація наукових статей; участь у конференціях;

підготовка студентів до участі у студентських наукових конференціях, олімпіадах, конкурсах;

підготовка навчально-методичних видань; використання їх у навчальному процесі.
Освітні програми за якими кафедра веде підготовку
бакалавр
магістр
Викладачі кафедри
Хороших Вікторія Валеріївна
Хороших Вікторія Валеріївна завідувач кафедри маркетингу, кандидат наук з державного управління
Чуприна Олена Оскарівна
Чуприна Олена Оскарівна професор кафедри маркетингу, доктор економічних наук
Єременко Олена Миколаївна
Єременко Олена Миколаївна доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук
Ляшко Ірина Ігорівна
Ляшко Ірина Ігорівна доцент кафедри маркетингу, кандидат наук з державного управління
Аракелова Інна Олександрівна
Аракелова Інна Олександрівна доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук
Гапочка Юлія Петрівна
Гапочка Юлія Петрівна викладач кафедри маркетингу
Навчальні дисципліни кафедри
Контакти
Телефон
Електронна адреса
Зворотній зв'язок
Залишилися питання чи не знайшли необхідної інформації?