
Реформування національної системи освіти висвітлило потребу в нових підходах до управління сучасним закладом освіти. Керівник закладу освіти стає ключовою фігурою процесу перетворень, що відбуваються в освітній галузі.
Сьогодні керівник закладу освіти має володіти основами системного проєктування інноваційного педагогічного процесу, реалізовувати програмно-цільове управління цим процесом, розвивати комунікативну компетентність як професійний інструмент керівника, використовувати діалог як форму взаємодії, впроваджувати способи самоорганізації, децентралізації управління тощо.
Якісна освіта запорука добробуту нації!
Програма навчання за спеціальністю «Менеджмент освіти» передбачає комплексну освітню підготовку управлінців − професіоналів сфери освіти, в першу чергу з числа резерву на заміщення керівних посад; фахове зростання керівних і педагогічних кадрів різного рівня (підвищення кваліфікації, перепідготовка, спеціалізація, стажування тощо)