
«Інновація відрізняє лідера від послідовника».Стів Джобс
Проєктний підхід на сьогодні застосовується як інноваційний в усіх державах світу на всіх рівнях управління – від малого бізнесу до вищих щаблів влади. Проєктний менеджмент є загальновизнаним найефективнішим видом управління для всіх сфер діяльності.
Історію управління проєктами починається з 50-х років минулого століття. Дійсно, вважається, що сучасне проєктне управління започатковано в Сполучених Штатах Америки. Між тим, проєктування було визнаним ще за часів будівництва єгипетських пірамід, і нині набуло інноваційних форм і технологій.
У сучасному світі будь-яка організація, навіть невелика, реалізує нові починання, які в більшості своїй є так званими проєктами. Ці починання можуть бути абсолютно різними – від розробки нової продукції, ІТ-стартапів, соціально-економічних програм і планів до освоювання Марсу та інших планет. Але всі вони є проєктами, якими необхідно управляти.
За оцінкою світових експертів, майже 25 млн фахівців у всьому світі залучені до проєктної діяльності, фінансування якої є вельми значним – близько 30% світового бюджету або $ 45 трлн інвестицій залучено на програми та проєкти тільки в 2020 році.
В Україні проектне управління тільки набирає обертів. Потреба у фахівцях є значною, оскільки успіх за проектно-орієнтованими!
Обравши затребувану на ринку праці спеціальність, Ви отримаєте освітню послугу високого рівня від професорів, доцентів і креативних практиків, які забезпечать набуття сучасних інноваційних знань для високопрофесійної діяльності.
Високорівневі знання іноземних мов, інноваційних проєктних платформ та фінтеху, інтелектуального бізнесу, консультування в середовищі Moodle, практика на провідних вітчизняних підприємствах і закордонних фірмах, участь у міжнародних проєктах та програмах.
Гарант програми – кандидат економічних наук Толпежнікова Тетяна Георгіївна, фахівець з досвідом у сфері науки і освіти щодо управління проєктами та інноваціями, формування проєктно-орієнтованих стратегій.
Професіоналізм, творчий та інноваційний підхід у науковій та освітній діяльності сприяє формуванню унікального творчої команди викладачів і студентів. Принцип взаємодії зі студентами – не змушувати, а заохочувати через формування такої унікальної команди!